Wy wam pomysł, my wam reklamę

//Multimedialny punkt informacji o atrakcjach turystycznych, ogólnodostępna czytelnia, a może sklep z warszawskim pamiątkami? Trwają konsultacje dotyczące zagospodarowania części Rotundy. Po planowanej rewitalizacji mieszczący się w tym budynku bank chce  przeznaczyć kawałek swojej przestrzeni na funkcje społeczne. No i super. Szkoda tylko, że wychodzi na to, że kosztem uczestników konsultacji wzbogaca swoją listę odbiorców reklam.//

Rotunda u zbiegu ulic Marszałkowskiej i Alej Jerozolimskich to jeden z najbardziej rozpoznawalnych budynków Warszawy. Powstała w połowie lat 60. i do dziś wyznacza miejsce spotkań.

Kilka lat temu urzędujący tu PKO Bank Polski ogłosił, że chce rotundę wyburzyć. Od razu pospały się gromy. Dziś już wiadomo, że rozbiórki nie będzie, a właściciel obiektu podkreśla, że nie tylko zrewitalizuje rotundę z zachowaniem dotychczasowego kształtu, wielkości i elementów charakterystycznych dla architektury modernizmu, lecz także przy okazji odda część przestrzeni na funkcje społeczne.

Mieszkańcy mogą mieć wpływ na to, co się znajdzie w tych wnętrzach. Trwają konsultacje społeczne. Wśród propozycji na nowe miejsce jest m.in. punkt informacji o zabytkach, atrakcjach turystycznych i ważnych miejscach w mieście lub bieżących wydarzeniach kulturalnych oraz czytelnia prasy i książek czy galeria. Jest też sklep z książkami i pamiątkami z Warszawą i to właśnie ta propozycja gadżetowa podoba mi się najbardziej.

W konsultacjach społecznych, których efekt ma stać się inspiracją dla architektów (będzie międzynarodowy konkurs na projekt) może wziąć każdy wypełniając ankietę dostępną m.in. na stronie www.rotunda2013.pl  Zajmuje to ok. 2-3 minut. Konsultacje zakończą się 11 maja.  Ostatniego dnia ich trwania odbędą się warsztaty dla wybranych 30 osób. Chętni mogą zostawić pod ankietą e-mail, na które mają przyjść szczegółowe informacje o spotkaniu.

Nie polecam Wam jednak zostawiania swojego adresu. Bank, który jeszcze siadając do tego wpisu chciałam pochwalić za dobry PR, uzupełnia sobie bowiem w ten sposób bazę danych bez informowania o tym użytkowników. Bo jak inaczej wytłumaczyć fakt, że kwadrans po tym, jak zakończyłam ankietę na moją skrzynkę przyszły trzy reklamy z PKO?

To było wczoraj. Informacji o warsztacie nie mam do dziś.

PKO ROTUNDA LOGO RGB

źródło: rotunda2013.pl

Efekty konsultacji mają być dostępne w raporcie podwieszonym na www.konsultacje.um.warszawa.pl oraz na wspomnianej stronie.

Reklamy
Comments
3 Komentarze to “Wy wam pomysł, my wam reklamę”
  1. Ka$her pisze:

    Dziwne… ja wypełniłem w sobote, zostawiłem mail i nie dostałem potem takich reklam

  2. wawaconcept pisze:

    Bardzo bym chciała, żeby okazało się, że te reklamy to kwestia przypadku…

  3. wawaconcept pisze:

    Problem dotyczy nie tylko mnie: http://www.zw.com.pl/artykul/2,662972-Wypowiadaja-sie-o-Rotundzie–dostaja-reklame-banku.html
    „– PKO BP nie ma dostępu do bazy osób wypełniających ankietę internetową ze strony http://www.rotunda2013.pl – zapewnia Piotr Partyka, rzecznik projektu. Tłumaczy, że cały konsultacje nadzoruje Pracownia Badań i Innowacji Społecznych „Stocznia”, która zapewnia pełną anonimowość uczestnikom. – Nie przekazuje one adresów mailowych żadnemu z podmiotów zaangażowanych w konsultacje – zapewnia Partyka. Przyznaje, że PKO BP prowadzi szereg działań promocyjnych wśród swoich klientów oraz osób, które zgodziły się na wykorzystanie swoich danych w tym maili do celów reklamowych. – Bank korzysta jedynie z baz pozyskanych zgodnie z prawem – zapewnia Piotr Partyka. „

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: